Tegnap, kihívás, franc

 2010.08.20. 00:39

Mikor tegnap elindultam kínait enni, az jutott eszembe, hogy semmi kihívás nincs most az életemben. Ami nem baj, mert nem is szeretem a kihívásokat.

Ez most kb. olyan mintha egy stratégiai játékban benyomtam volna a "végtelen pénz" cheat-et. Ahogy be is szoktam, mert nem szeretem a kihívásokat.

Aztán meg semmit nem játszok végig.

Aztán, még mindig tegnap, eljöttem egy asztaltársaság mellett ahol valaki szájharmonikázott. És akkor belém hasított a felismerés: Meg akarok tanulni szájharmonikázni! Zene tehetségem zéró, ráadásul állítólag nem is egy könnyű hangszer, szóval most aztán van kihívás.

A francba.

Lehet, hogy maradok annál, hogy németből szerzek valami papírt, hogy utána értelmes nyelveket tanulhassak, mint a holland, vagy a bosnyák.

Újabb kihívás. Franc! Franc!

Még mindig tegnap volt, mikor hazaértem, de ma már ma van. Boldog augusztus 20.-át mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://agara.blog.hu/api/trackback/id/tr542234223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása