Ez van

 2010.09.07. 20:50

Mostanában sokat gondolok életem egy pillanatára, ami lassan két éve volt. Ha akkor másképp döntök egészen másképp alakult volna minden.

Az élet pillanatainak kb. 97,89% ilyen. Én pont ezt az egyet szúrtam ki.

Képtelen vagyok eldönteni, hogy jól jártam-e ezzel a pillanattal.

Ez van.

Mindenesetre itt van egy kis finomság: www.youtube.com/watch

Nah, menjünk tovább!

A bejegyzés trackback címe:

https://agara.blog.hu/api/trackback/id/tr952278763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása